Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

Δικαιώματα Καταναλωτή

Υπαναχώρηση

Εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την αγορά που πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση). Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.

Σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά επιστροφής του προϊόντος, τα οποία αφαιρούνται από το ποσό που θα σας επιστραφεί. Προϊόν προς αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς και να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρες και χωρίς φθορές.

Οφείλετε να συμπληρώσετε την αίτηση που βρίσκεται ΕΔΩ. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία  υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 7 μέρες από την παραλαβή και έλεγχο των προϊόντων.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Σας δίνεται η δυνατότητα να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά κατά την παράδοση προϊόντα εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής, πιστοποιητικά, κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στη συνέχεια, το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος. Εφόσον ελεγχθεί, θα γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Εταιρεία.

Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην Εταιρεία όσο και για την επαναπροώθηση σε εσάς του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την Εταιρεία.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να  ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία  ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.